我 - 五月天

还记得小时候
作文簿上的志愿
那天真的幻想
如今都到哪里躲藏
走出网咖凌晨的三点钟
过天堂世纪帝国直达战栗时空
看不见的世界里我是英雄
然后回到没有目标的活著在现实中
oh my god,oh my god who am i
我的外号是嘴上乔丹
oh my god,oh my god who am i
座右铭是我混故我在
也曾开心的耶耶耶也有失落的我我我
蝴蝶飞出了潜水钟我却还在原地停留
留不住时间耶耶耶总是后悔的我我我
我不要一生就这样到最后一生就这样
这样的我
这样的勇敢的我单纯的我
复杂的我冷的我热的我
无聊的我懒惰的我总是怀疑的我
讲了又不听听了又不做做又做不好的我
买一个梦五十块钱的梦
期待五百万分之一的奇迹降落
从此以后想要什么喜欢什么就有什么
但是我的人生还可以努力追求什么
have you ever wanna be a spaceman?
have you ever wanna be a president yrah?
or you're still a daydreaming make?
have you ever wanna be wanna be
还记得小时候
作文簿上的志愿
那天真的幻想
如今都到哪里躲藏


如今的你是否是你想要成为的人呢? 我已经不记得小时后的我究竟想要成为怎样的人了.

Just came back from my driving lessons. Somehow i have a bad feeling this coming 12 of November that i would fail my driving test lol. Better not as i badly need transport cause freakin school is so far away.


0 comments to "我"

Post a Comment

About This Blog

Blog Archive

Web hosting for webmasters